Inlägg: 2877565
Svarskommentarer
Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
För att ha tittat på luleå. Som sagt detta är inte samma förutsättningar för lagen
Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Precis, om det är dubbelutvisning i Kopacka-situationen måste ju även ta Nurmi om de absolut måste ta ut D’Astous. Brynäs blev bortdömda i första perioden men det blir också otroligt mycket känsligare på grund av lagets urusla boxplay.
+ 3
Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: En av de mest horribla utvisningar jag sett tror jag.
Hur i helvete tänker domarna där? De borde fan skämmas men de är så klart nöjda med sin egen insats.
Hur i helvete tänker domarna där? De borde fan skämmas men de är så klart nöjda med sin egen insats.
+ 5
