Inlägg: 2892812
Sv: Silly Season 2025-26
Mattson: Visst hade vi översvämning i Monitor under pandemin? Har läst någonstans att Lövbergs och Monitor är väldigt lika, kanske ett konstruktionsfel 🤔
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
#33: Det stämmer
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/qWOwz0/oversvamningskaos-i-brynas-arena-en-meter-vatten
Och det stämmer att de är väldigt lika. Det är samma arkitekt som ritat båda. De renoverades/byggdes om ungefär samtidigt också (06 & 08). Att två byggnader som är så lika får "samma" problem är ju oftast inte slumpen (samma som i översvämning efter regnoväder).
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/qWOwz0/oversvamningskaos-i-brynas-arena-en-meter-vatten
Och det stämmer att de är väldigt lika. Det är samma arkitekt som ritat båda. De renoverades/byggdes om ungefär samtidigt också (06 & 08). Att två byggnader som är så lika får "samma" problem är ju oftast inte slumpen (samma som i översvämning efter regnoväder).
+ 1