Inlägg: 2908081
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Sandströms kontrakt med Kärpät går ut andra november. Så kanske kan han spela sig i form där inför en återkomst till Brynäs… han ersätter en skadad målvakt där och har därför bara korttidskontrakt.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Sandström, det är den där målisen med synfel väl? Han som hade svårt att ta puckar från blå.😉
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Bra signa direkt. Om han nu vill ansluta till novembers förväntade bottenlag
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ser fortfarande större problem i försvarsspelet än med Delia i denna matchen. Tämligen övertygad att vi hade förlorat med Clara i mål ikväll också, åtminstone som matchen utvecklade sig.
Sen är jag inte heller nöjd med Delia, som Gavve skrev gäller att hålla två tankar i huvudet samtidigt
Sen är jag inte heller nöjd med Delia, som Gavve skrev gäller att hålla två tankar i huvudet samtidigt
+ 2