Inlägg: 2908087
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Håller helt med, det är en sak att det nästan uteslutande blir fokus på målvakten här inne och ja Delia har nu blivit ett problem men får vi inte ordning på försvarsspelet så kommer det bli tufft oavsett vem som står.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Det ser otroligt oroväckande ut, men trots allt så är vi bara en poäng bakom Luleå och saik. Lite tröst iaf
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sett matchen i efterhand nu och Delia behöver ju rädda lite puckar nu alltså.
+ 2
Sen är jag inte heller nöjd med Delia, som Gavve skrev gäller att hålla två tankar i huvudet samtidigt