Inlägg: 2912788
Sv: A proposito de nada
Farsang: Fast nej? Han taggar ju balansen för att timråspelaren drar undan högerbenet? Nästan slewfoot?
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
aplusb: Jämförbar med den när O’Neill åkte i backen i finalen. Inte utvisning tänker jag, båda bröt i varandra.
Sv: A proposito de nada
aplusb: som jag svarade till Huge så måste jag missat vänsterbenet isåfall👍🏼