Inlägg: 2916894
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vi behöver värva en forward... Så uddlöst.. Känns inte farligt alls. LP bäst idag
+ 1
Sv: A proposito de nada
10 matcher in och våra gudar från förra året är som bortblåsta.
Silver & Larsson hasar omkring och ser helt färdiga ut.
Hur kommer det se ut omg 40? Fryser dom fast i isen då?
Rutinerat med 6-5 och icing…
Silver & Larsson hasar omkring och ser helt färdiga ut.
Hur kommer det se ut omg 40? Fryser dom fast i isen då?
Rutinerat med 6-5 och icing…
+ 4