Inlägg: 2916905
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bra defensiv idag samt målvaktspel.
Men dags att slänga om i 1a kedjan. Helt under isen flera matcher i rad.
Sen är nog inte Greg rätt man att spela med Bäckis. Han var viljan och kämpar på. Men de måste vara en tydligare målskytt på den postionen.
Bellows måste bort. Helt bortkastade pengar
Men dags att slänga om i 1a kedjan. Helt under isen flera matcher i rad.
Sen är nog inte Greg rätt man att spela med Bäckis. Han var viljan och kämpar på. Men de måste vara en tydligare målskytt på den postionen.
Bellows måste bort. Helt bortkastade pengar
+ 2
Silver & Larsson hasar omkring och ser helt färdiga ut.
Hur kommer det se ut omg 40? Fryser dom fast i isen då?
Rutinerat med 6-5 och icing…