Inlägg: 2919580
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ny målsättning från Krösamaja: vi ska ha två lag bakom oss. Hudik och Strömsbro.
+ 3
Sv: A proposito de nada
dabif: vi har snittat 1.5p match de senaste fyra mot trean, fyra , sjuan och åttan i serien.
Jag för min del anser att de underpresterat rätt enormt där vilket kanske tar ut hur jävla dåliga Timrå var.
När de inte klappar ihop spelar de ju rätt bra.
Jag för min del anser att de underpresterat rätt enormt där vilket kanske tar ut hur jävla dåliga Timrå var.
När de inte klappar ihop spelar de ju rätt bra.
Sv: A proposito de nada
dabif: Jag tror att Brynäs skulle kunna bli radikalt bättre av några välgenomtänkta justeringar i spelartruppen. Tyvärr är varje dag som går utan att man börjar göra de justeringarna en dag närmare en skitsäsong. Även om man skulle lyckas gå till play-in så skulle kunna åstadkomma någonting där med den här obalanserade truppen. Och jag vågar inte ens tänka på ett negativt kval med den här målvaktsduon, det är verkligen Sperrle-Korhonen all over again…
+ 3
Alla som för några veckor sen kom med förmanande uttalanden om att serien var ung, vänta 10-12 matcher in i serien och låt tabellen sätta sig, var är ni nu?