Inlägg: 2919593
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Visst man bryr sig inte om CHL, och jag vill definitivt inte se Silfverberg bli skadad av en skridsko i nyllet av en halvfull Irländare med knivar under skorna. Men efter senast så känns det som laget behöver alla matcher dom kan få för att få snurr på grejerna.
Men sen o andra sidan så kommer det knappast vara träning för dom då hockeyn ser bra annorlunda ut gissningsvis från SHL.
Men sen o andra sidan så kommer det knappast vara träning för dom då hockeyn ser bra annorlunda ut gissningsvis från SHL.
+ 1