Inlägg: 2932189
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lulessss: Tror det är bäst att diskutera Luleå i er bok. Ni kommer förmodligen spela bra, men att förvänta dig rim o reson från brynäsboken när du pratar enbart om Luleås spelarae, vilken ingen här bryr sig ett skvatt om givetvis att vi inte möter er, är ett missförstånd, minst sagt.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Lulessss: Fast vi får snart tillbaka en av Europas bästa backar. Sug på den du.
+ 8
3 bevisad spets på SHL nivå och två tilltänkta, där Leskinen presterat bra i flera ligor och fått lovord av Timrås gamla sportchef Kapanen inför säsongen, som just ”under NHL klass”.