Inlägg: 2932198
Sv: A proposito de nada
Lulessss: Tror det är bäst att diskutera Luleå i er bok. Ni kommer förmodligen spela bra, men att förvänta dig rim o reson från brynäsboken när du pratar enbart om Luleås spelarae, vilken ingen här bryr sig ett skvatt om givetvis att vi inte möter er, är ett missförstånd, minst sagt.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Många som pratar om det ändå, så litegrann måste ni bry er! Till och med du.😳🤣🥸
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Få saker som skulle göra mig lika glad som om Fuleå tokfloppade dock…
+ 4