Inlägg: 2936561
Sv: A proposito de nada
Fofi : Lindblom har bara kontrakt denna säsong. Sen är det option på 3 år. Så det behöver vi (Brynäs alltså) inte oroa sig så mycket över om de inte vill förlänga.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindblom Sr. har ju inte varit bra i Brynäs herrlag på snart 10 år, tyvärr.
Djoos Jr. har ju inte varit bra i Brynäs herrlag överhuvudtaget, någon gång alls. Tyvärr.
Djoos Jr. har ju inte varit bra i Brynäs herrlag överhuvudtaget, någon gång alls. Tyvärr.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Gavve: Jämför man Lindblom och AJF så tycker jag AJF bidrar med betydligt mycket mer. Lindblom är tyvärr alldeles för osynlig i för långa perioder. Ganska tydlig lärdom att man inte får gå för blint på "Gävlekillar". Tänker då även på Djoos.
Men för mig finns det nu en given nr 1 på priolistan. Ge inte Delia någon mer match. Då är vi ett klart steg på bättringsvägen.
I övrigt vet vi att vi inte har en lika bra (spelskicklig) backsida som i fjol. Witkowski-värvningen är någonstans en acceptans av att vi är ett bottenlag. Men med ok målvaktsspel kan vi i alla fall lyfta några hack i tabellen.
Men för mig finns det nu en given nr 1 på priolistan. Ge inte Delia någon mer match. Då är vi ett klart steg på bättringsvägen.
I övrigt vet vi att vi inte har en lika bra (spelskicklig) backsida som i fjol. Witkowski-värvningen är någonstans en acceptans av att vi är ett bottenlag. Men med ok målvaktsspel kan vi i alla fall lyfta några hack i tabellen.
+ 3