Inlägg: 2936626
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Hade kul att vara där. Crosby, Malkin, EK65, Filip Forsberg, Stamkos m fl.
Jag var på Toronto - Minnesota i Globen för nåt år sedan och det var kul. Många nordamerikanska fans på T-banan dit och hem. Försnack i annexet med Aftonbladet (Bjurman och Ekeliw) och f d proffs. Nylander avgjorde då för Leafs.
Jag var på Toronto - Minnesota i Globen för nåt år sedan och det var kul. Många nordamerikanska fans på T-banan dit och hem. Försnack i annexet med Aftonbladet (Bjurman och Ekeliw) och f d proffs. Nylander avgjorde då för Leafs.
+ 2
Mitt i all denna tristess och vemod så är det Nashville - Pittsburgh från Sthlm ikväll
För en hockeynörd som jag och som dessutom älskar NHL så är detta perfekt en Fredagskväll
Matchen sänds på TV 6 också
Nedsläpp 2000
Dessutom möts dom igen på Söndag med nedsläpp 1500