Inlägg: 2936627
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Massor av tyska och andra europeiska hockeyfans i Stockholm för NHL matchen märker jag.
Swiftonomics i miniatyr.
Swiftonomics i miniatyr.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Jag har en bucketlist som många andra och högst upp på den står att åka på hockey i Kanada, helst Edmonton såklart men Alberta är en jävla köldhåla ;)
tror det blir Usa inom ett par år, hade varit roligt att se Ducks eller Kings i LA
Jag har en bucketlist som många andra och högst upp på den står att åka på hockey i Kanada, helst Edmonton såklart men Alberta är en jävla köldhåla ;)
tror det blir Usa inom ett par år, hade varit roligt att se Ducks eller Kings i LA
+ 3
Jag var på Toronto - Minnesota i Globen för nåt år sedan och det var kul. Många nordamerikanska fans på T-banan dit och hem. Försnack i annexet med Aftonbladet (Bjurman och Ekeliw) och f d proffs. Nylander avgjorde då för Leafs.