Inlägg: 2939747
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Varsågod till 3 poäng ikväll. Ni behöver ju inte ens anstränga er.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Såja, 2-0 inför tredje, vi får se ifall skägging to the shed händer i tredje.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Smörgåsen : håller inte med helt, tycker det är bra fart på båda lagen, tajt
+ 2