Inlägg: 2939754
Sv: A proposito de nada
Såja, 2-0 inför tredje, vi får se ifall skägging to the shed händer i tredje.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: vi har gjort fem hemma borde inte det var tillräckligt för att gå vinnande ur det hela.
Tendens dock att vi släpper in många också. Fokus på försvar i sista. Passivitet i BP
Tendens dock att vi släpper in många också. Fokus på försvar i sista. Passivitet i BP
+ 1