Inlägg: 2941926
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
PåveMolin: Det är ett oacceptabelt beteende att vandalisera motståndarnas buss. Jag tycker att Brynäs ska bekosta skyddad parkering nattetid och en parkeringsvakt under matchens gång för att förhindra detta i fortsättningen. Låt några volontärer vakta bussen.
+ 9
Sv: A proposito de nada
PåveMolin: De ger inte bara oss fans och Brynäs dåligt rykte nästa gång blir vår buss förstörd o kanske måste hela laget bo kvar på dyrt hotell man missar träning dagen efter o får en dålig uppladdning inför nästa match vilket betyder ännu en hemmaförlust.. måste man dessutom hyra in väktare för o vakta bortalagets buss så är det en onödig kostnad.. Man skäms banne mig!
+ 26
Sv: A proposito de nada
PåveMolin: Ja, sånt där kan nog få det att skära sig ordentligt mellan supportrar och föreningen, även om det i det här fallet kan vara någon random tjomme som gjort det.
Sv: A proposito de nada
PåveMolin: Herregud vilka tjommar det finns, behövs det polis som vaktar bortabussarna eller kan folk sluta upp med detta.
+ 4
Blir helt jäkla skogstokig. Är det tredje gången iår nått sånt här händer?
Det är så jäkla pinsamt m!