Inlägg: 2942034
Sv: A proposito de nada
PåveMolin: Det är ett oacceptabelt beteende att vandalisera motståndarnas buss. Jag tycker att Brynäs ska bekosta skyddad parkering nattetid och en parkeringsvakt under matchens gång för att förhindra detta i fortsättningen. Låt några volontärer vakta bussen.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Chauffören kan släppa av spelarna vid hotellet och sedan parkera bussen i en inhängnad på en industritomt (polishuset kanske). Brynäs skjutsar denne till från hotellet.
Eller
Chauffören släpper av spelarna på hotellet i stan.
Sedan bor och parkerar denne på Scandic Väst utanför stan där snorhyvlar sannolikt ej passerar förbi.
Dock sjukt att man ens ska behöve tänka på sånt.
Chauffören kan släppa av spelarna vid hotellet och sedan parkera bussen i en inhängnad på en industritomt (polishuset kanske). Brynäs skjutsar denne till från hotellet.
Eller
Chauffören släpper av spelarna på hotellet i stan.
Sedan bor och parkerar denne på Scandic Väst utanför stan där snorhyvlar sannolikt ej passerar förbi.
Dock sjukt att man ens ska behöve tänka på sånt.
+ 8