Inlägg: 2954265
Sv: A proposito de nada
Det är sådana här matcher man saknar katten o chucky när det finns enorma ytor att spela på när rögle pressar på så högt upp...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
parks: Ja vi blir väldigt stressade med puck i egen zon och sätter bara varandra i dåliga situationer. Sen vinner vi inte kamperna heller så Rögle få väldigt lätt fäste i vår zon.
Sv: A proposito de nada
parks: precis, iofs Katten och CED saknas enormt, varje match.
Kinnvall får beröm av Åke och Bibic, har otroligt svårt i egen zon idag..
Kinnvall får beröm av Åke och Bibic, har otroligt svårt i egen zon idag..