Inlägg: 2954440
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: inte direkt orättvist med kvittering. Vi har inte laget att matcha de bästa spelmässigt. Men att sno poäng då och då bör vi kunna.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Att vi ger bort pucken beror ju på forechecking med tre spelare från Rögle..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfver: håller med, rättvis kvittering. Rögle styr matchen, poäng ikväll får vi vara nöjda.
Sv: A proposito de nada
Silfver: Brynäs såg väldigt långsamma ut i den sekvensen. Med snabbare backar städar man bort det där anfallet enkelt.