Inlägg: 2959215
Sv: A proposito de nada
Jag säger upp Tv4 nu det finns roligare saker att lägga pengar på. Brynäs verklighetsfrånvända inställning och ligans hantering av regler och domare är tragiskt. Hyr in domare från USA och leverera en liga som man kan ta på allvar så kanske folk vill betala för det så kan dom sluta lipa över IPTV också.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hoppas att Brynäs inte tackar domarna efter matchen. Varför tacka för att ha blivit totalt bortdömda?
+ 1