Inlägg: 2959223
Sv: A proposito de nada
Hoppas att Brynäs inte tackar domarna efter matchen. Varför tacka för att ha blivit totalt bortdömda?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Men vad i helvete… Sjöqvist måste ju gå igång på att sätta sig själv i centrum.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Man vet att domarna sköter sig när SILFVERBERG av alla åker på en misconduct. Det händer liksom inte.
+ 7