Inlägg: 2959635
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja just fan, 2mot1:an glömde jag. Ännu ett helt oförklarligt ingripande. Ibland blir det fel och alla kan missa saker, men nivån igår var faktiskt så dålig att det borde kritiseras.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jugge:
"Hoppas vi inte ser Sjökvist i Gävle något mer den här säsongen åtminstone. "
Händer ju tyvärr inte då domarkåren är en sån extremt skyddad verkstad att det inte spelar någon roll.
"Hoppas vi inte ser Sjökvist i Gävle något mer den här säsongen åtminstone. "
Händer ju tyvärr inte då domarkåren är en sån extremt skyddad verkstad att det inte spelar någon roll.
+ 3
Du missade dock det fullständigt oförklarliga i när zebrorna blåser av för utvisning, på Örebro, när Brynäs kommer i en 2 mot 1:a… Helt sjuk.