Inlägg: 2959646
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja just fan, 2mot1:an glömde jag. Ännu ett helt oförklarligt ingripande. Ibland blir det fel och alla kan missa saker, men nivån igår var faktiskt så dålig att det borde kritiseras.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kamrater
Under rubriken ”Vart är världen på väg?”
Jag gick in på shl.se, såg att man kunde rösta på veckans mål, när jag klickar på länken kan jag inte ens se kandidaterna, ännu mindre rösta eftersom jag inte har några jä..la sociala medier. Om man inte vill bli övervakad hamnar man verkligen utanför 😢.
Önskar alla ett riktigt fint 2026
#33
Under rubriken ”Vart är världen på väg?”
Jag gick in på shl.se, såg att man kunde rösta på veckans mål, när jag klickar på länken kan jag inte ens se kandidaterna, ännu mindre rösta eftersom jag inte har några jä..la sociala medier. Om man inte vill bli övervakad hamnar man verkligen utanför 😢.
Önskar alla ett riktigt fint 2026
#33
+ 6