Inlägg: 2959649
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Jag har heller inga medier.
Jag har visserligen FB men den kollar jag på 1 gång i kvartalet...
Tog bort Insta förra vintern. För det tog för mycket tid
Scrollhjärnan tog över. Och känner att nu är det så lugnt och skönt.
Visst är det bra med medier ibland.
Men man överlevde väl innan dom fanns oxå😀
Önskar dig oxå ett Gott Nytt.
Jag har visserligen FB men den kollar jag på 1 gång i kvartalet...
Tog bort Insta förra vintern. För det tog för mycket tid
Scrollhjärnan tog över. Och känner att nu är det så lugnt och skönt.
Visst är det bra med medier ibland.
Men man överlevde väl innan dom fanns oxå😀
Önskar dig oxå ett Gott Nytt.
+ 3
Under rubriken ”Vart är världen på väg?”
Jag gick in på shl.se, såg att man kunde rösta på veckans mål, när jag klickar på länken kan jag inte ens se kandidaterna, ännu mindre rösta eftersom jag inte har några jä..la sociala medier. Om man inte vill bli övervakad hamnar man verkligen utanför 😢.
Önskar alla ett riktigt fint 2026
#33