Inlägg: 2959689
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: ursäkta?? Men menar du Silver? Bäckis Rödin...larsson när du skriver gamlingarna?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: ” ursäkta?? Men menar du Silver? Bäckis Rödin...larsson när du skriver gamlingarna?”
Imorgon blir det jävlarimej karusellåkning för brynäsgubbarna när Saik sätter upp tempot. Det kommer ligga tupéer och löständer huller om buller i Brynäs zon. Masken får ta på sig dubbelbottnade brillorna för att överhuvudtaget se skymten av pucken och Hägg kommer sätta nytt rekord för antalet icings i en SHL-match.
Imorgon blir det jävlarimej karusellåkning för brynäsgubbarna när Saik sätter upp tempot. Det kommer ligga tupéer och löständer huller om buller i Brynäs zon. Masken får ta på sig dubbelbottnade brillorna för att överhuvudtaget se skymten av pucken och Hägg kommer sätta nytt rekord för antalet icings i en SHL-match.
+ 9