Inlägg: 2959933
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas:
Det bllir spel på SAIKs misstag. Tre enkla.
Det är sen gammalt.
Typ sen 80-talet och framåt förutom när Larsson-Molin-Bissett var i farten 98/99.
Det bllir spel på SAIKs misstag. Tre enkla.
Det är sen gammalt.
Typ sen 80-talet och framåt förutom när Larsson-Molin-Bissett var i farten 98/99.
+ 1
Sv: A proposito de nada
munkas: nu va ju det en fråga till en annan än dig Sur Munkas...
Han verkade syfta på att våra äldre hockeyspelare ...är mätta o inte ger allt för Brynäs.
De ger allt för Brynäs!
Vore kul om du o några andra vågade säga det ni skriver ansikte mot ansikte till spelare ledare o sc,,?
Vågar du det Munkas???.??
Han verkade syfta på att våra äldre hockeyspelare ...är mätta o inte ger allt för Brynäs.
De ger allt för Brynäs!
Vore kul om du o några andra vågade säga det ni skriver ansikte mot ansikte till spelare ledare o sc,,?
Vågar du det Munkas???.??
+ 2
Sv: A proposito de nada
munkas: Det blir en kul kväll för dig! Du kan tillbe din Jimmie Ericsson-staty och sjunga med i Saik-låtarna.
+ 3
Imorgon blir det jävlarimej karusellåkning för brynäsgubbarna när Saik sätter upp tempot. Det kommer ligga tupéer och löständer huller om buller i Brynäs zon. Masken får ta på sig dubbelbottnade brillorna för att överhuvudtaget se skymten av pucken och Hägg kommer sätta nytt rekord för antalet icings i en SHL-match.