Inlägg: 2960146
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tittar man på semifinalerna mot Skellefteå i våras var vi i stort sett ohotade, vi vann rätt komfortabelt. Kvällens drabbning känns väldigt tveksam tyvärr. Vårt spel är helt enkelt inte bra nog.
Jag gör som jag brukar, kollar på matchen fram till motståndarna gör första målet, sedan flashcore😮💨. Jag hoppas naturligtvis att jag har fel😊
Jag gör som jag brukar, kollar på matchen fram till motståndarna gör första målet, sedan flashcore😮💨. Jag hoppas naturligtvis att jag har fel😊
+ 10