Inlägg: 2960151
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Personligen så kommer jag, grabben o tjejen sitta i soffan o lida. Jag ser det som karma, förra säsongens grundserie var en fröjd att bevittna, inget att förlora. Nu kommer en tillbakakaka.
+ 1
Sv: A proposito de nada
#33: Jag gör tvärtom, kör Flashscore först för att se hur det utvecklar sig. Ligger vi bra till en bit in i matchen så slår jag på TVn. Byter till Flashscore igen om det går dåligt.
+ 2
Jag gör som jag brukar, kollar på matchen fram till motståndarna gör första målet, sedan flashcore😮💨. Jag hoppas naturligtvis att jag har fel😊