Inlägg: 2961740
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Fakta är att ingen bryr sig om dina uttalanden om hur ingen har koll på exakt vad som rör sig i huvudet på anställda i Brynäs IF. Här diskuterar vi vad vi ser utifrån och vad vi tycker och tänker om det.
Snälla Huge, håll käften istället för att försöka lägga en pissblöt filt över diskussioner på ett forum.
Om du vill bidra till diskussioner, kom med argument för att stärka din sak istället för att bara dumförklara den som tycker och tänker.
Snälla Huge, håll käften istället för att försöka lägga en pissblöt filt över diskussioner på ett forum.
Om du vill bidra till diskussioner, kom med argument för att stärka din sak istället för att bara dumförklara den som tycker och tänker.
+ 19
Sv: A proposito de nada
Huge: Handlar det inte om förutsättningar och resultat? På en skala 1-10 bedömer jag förutsättningar (ffa ekonomi och återvändare) till 8 och resultat till 3. -5 är inte bra.
+ 1
Din åsikt om ”kasst sportcheferi” är mao bara just en åsikt och vare sig nån ”fakta” eller ”sanning”