Inlägg: 2961735
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Det blir bara komiskt att försöka rättfärdiga att Brynäs betalar Witkowski nära 250 000 i månaden, särskilt när man vet att försvarstalet hade varit exakt likadant om Witkowski håvat in 500 000 i månaden.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jugge: Fakta och sanning är att du bara är en random sofftyckare som inte vet nånting om Alcens förutsättningar i hans värvningsarbete.
Din åsikt om ”kasst sportcheferi” är mao bara just en åsikt och vare sig nån ”fakta” eller ”sanning”
Din åsikt om ”kasst sportcheferi” är mao bara just en åsikt och vare sig nån ”fakta” eller ”sanning”
+ 1
Kommer inte argumentera mer gällande detta med dig dock då det inte ger mig, eller någon annan här inne, någonting…