Inlägg: 2961821
Sv: A proposito de nada
Jugge: Det blir bara komiskt att försöka rättfärdiga att Brynäs betalar Witkowski nära 250 000 i månaden, särskilt när man vet att försvarstalet hade varit exakt likadant om Witkowski håvat in 500 000 i månaden.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Hade Alcen värvat en medioker AS-back när du samtidigt visste att han istället kunde ha fått Witkowski så hade du gnällt över det också.
När vi ändå är inne på komik…
När vi ändå är inne på komik…
+ 1