Inlägg: 2962084
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Två avvaktande lag ännu, vi får se var det tar vägen. Finns tendenser till att få fart på tempot nu.
Gregs avslut för tamt där, var ett bra läge.
Gregs avslut för tamt där, var ett bra läge.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Tyckte förra matchen var usel men idag ser det ännu sämre ut.
Var är viljan och kämparglöden?
Var är viljan och kämparglöden?