Inlägg: 2962091
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: nä, håller med, dels dumpar vi ner föemycket puck utan att komma först bakom backarna.
Sedan när vi vill passa så gör vi det utefter sargen. Då har Luleå en som stöter och sedan en som går in mot sarg strax bakom och plockar pucken.
Det är uruselt forwardspel så här långt.
Och nu BP - fy fan - helt utspelad med tom målbur
Sedan när vi vill passa så gör vi det utefter sargen. Då har Luleå en som stöter och sedan en som går in mot sarg strax bakom och plockar pucken.
Det är uruselt forwardspel så här långt.
Och nu BP - fy fan - helt utspelad med tom målbur
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Bobby överlägset bästa spelare senaste månaden, kanske under hela säsongen
+ 1
Ser inte bra ut hittills, håglöst…