Inlägg: 2962120
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Hägg ser extrem nonchalant ut i BP. Jag blir så jävla förbannad, hade jag varit tränare då hade han INTE spelat länge
+ 1
Sv: A proposito de nada
Helt jävla sjukt hur Brynäs kryper ner i knä på egen målvakt och ger galna ytor för Luleå att spela på.
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Oldén kissar på sig av förtjusning när hans favoriter gör mål…
+ 2
Sedan när vi vill passa så gör vi det utefter sargen. Då har Luleå en som stöter och sedan en som går in mot sarg strax bakom och plockar pucken.
Det är uruselt forwardspel så här långt.
Och nu BP - fy fan - helt utspelad med tom målbur