Inlägg: 2962180
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bra av Berra där!
Annars så åker vi max fram o sprutar snö när vi stöter. Aldrig fullföljer nått.
Snygg agerande där av hägg också.
Annars så åker vi max fram o sprutar snö när vi stöter. Aldrig fullföljer nått.
Snygg agerande där av hägg också.
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Dags för Holmström att ställa högre krav när det gäller konditionsträning
+ 2
är det det som är kriteriet för att få spela så har du fått bänka halva laget.