Inlägg: 2962199
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Luleå kan ju för fan stå å knäcka en bärs när vi spelar efter sargen.
Ok, snygg inbrytning där.
Helt annat spel då Luleå lirar i vår försvarzon
Ok, snygg inbrytning där.
Helt annat spel då Luleå lirar i vår försvarzon
Sv: A proposito de nada
Så fort vi söker oss in i slottet blir det farligt - men när vi målar sargerna händer inget alls.
Vi kommer inte att klara de här BP-intervallena bakåt heller.
Vi kommer inte att klara de här BP-intervallena bakåt heller.
Sv: A proposito de nada
Bedrövlig period av brynäs fram tills utvisningen.. sen har vi spelat upp oss men kommer krävas mycket mer av samtliga för tre poäng..
Annars så åker vi max fram o sprutar snö när vi stöter. Aldrig fullföljer nått.
Snygg agerande där av hägg också.