Inlägg: 2969502
Sv: A proposito de nada
Discolight94: Om han var krasslig under guldfirandet finns nog en risk att förkylningen blev värre. Att dricka massa alkohol är ju bland det sämsta man kan göra under de omständigheterna.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Familjemedlem var nyss jättesjuk. sen mycket bättre typ frisk och sen dålig igen 38.8 feber och nu bra igen. Allt inom en dryg vecka. Kanske är detta som drabbat LP?
Nån slags influensa som går lite upp och ned.
Nån slags influensa som går lite upp och ned.