Inlägg: 2969505
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag vill bara meddela att jag kommer vid eventuell Leksandsvinst att inte skriva i detta forum ikväll med respekt för att det kan vara dålig stämning så jag avvaktar med en matchanalys till imorgon när det lagt sig lite här inne.
Lycka till
Mattias
Lycka till
Mattias
+ 5
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: hade också en kollega för ett tag sen som vart frisk från feber i 4 omgångar och den kom tillbaka gång på gång efter typ 1,5 dag varje gång 😮💨 så definitivt någon skum influensa s härjar.
+ 1
Nån slags influensa som går lite upp och ned.