Inlägg: 2985221
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Wesley: Känns helt verklighetsfrånvänt att Brynäs skulle plocka in honom. De har precis lyckats blivit av med SHLs sämsta målvakt, varför skulle man då plocka in SHLs typ fjärde sämsta...? Makes no sense.
Vem skulle Hellsten peta liksom? Knappast Clara. Vill vi hellre ha Hellsten än Källgren? Kanske om han hade släppt fjorton puckar senaste två matcherna, men nu har han ju varit bra.
Vem skulle Hellsten peta liksom? Knappast Clara. Vill vi hellre ha Hellsten än Källgren? Kanske om han hade släppt fjorton puckar senaste två matcherna, men nu har han ju varit bra.
+ 6
Absolut.Håller med dig där fullständigt. Men jag har en otäck känsla av Brynäs ändå tar honom för att han ev är snabbt tillgänglig, billig och har SHL vana.