Inlägg: 2985220
Sv: A proposito de nada
Wesley: Det vore överraskande. Han är ju inte nämnvärt bättre än de nuvarande målvakterna, om han ens överhuvudtaget är bättre.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Linus Fernström med på Husdrömmar i SVT 1 nu. Hur lyckades han i Brynäs ???
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Det vore överraskande. Han är ju inte nämnvärt bättre än de nuvarande målvakterna, om han ens överhuvudtaget är bättre.
Absolut.Håller med dig där fullständigt. Men jag har en otäck känsla av Brynäs ändå tar honom för att han ev är snabbt tillgänglig, billig och har SHL vana.
Absolut.Håller med dig där fullständigt. Men jag har en otäck känsla av Brynäs ändå tar honom för att han ev är snabbt tillgänglig, billig och har SHL vana.