Inlägg: 2985230
Sv: A proposito de nada
Leksand betalar inte en krona för Filip Larsson denna säsong. Helt externt finansierad. Tänk om monitor kunde kliva in med stora penningsäcken nu innan fönstret stänger o köpa loss någon åt oss
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Greatredwing : Har inte Monitor bidragit med ganska rejält redan? Tror heller inte att man har för avsikt att ta in någon.
+ 3