Inlägg: 2985218
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Leksand betalar inte en krona för Filip Larsson denna säsong. Helt externt finansierad. Tänk om monitor kunde kliva in med stora penningsäcken nu innan fönstret stänger o köpa loss någon åt oss
Sv: A proposito de nada
Wesley: Det vore överraskande. Han är ju inte nämnvärt bättre än de nuvarande målvakterna, om han ens överhuvudtaget är bättre.
+ 2
Skulle inte förvåna mig om Brynäs tar honom. www.expressen.se/sport/hockey/shl/jakob-hellsten-dumpas-av-leksand-far-inte-trana-med-laget/