Inlägg: 2985454
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve: En grej som Alcén ändå hintar om i artikeln är att man kan komma att utöka ledarstaben framöver. Det är rätt intressant, för i så fall öppnar det upp för flera olika möjligheter. Ett möjligt upplägg är att Masken ersätts av Klockare, samtidigt som man tar in ytterligare en assisterande – till exempel Grönberg som är J20-coach i dag. Då skulle Molin kunna kliva tillbaka till rollen som spelarutvecklare.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Gavve: Spontant väldigt intressant namn.
Varit högst delaktig över lång tid under SAIKs storhetstid, så erfarenheten därifrån går knappast att klaga på.
Någon som vet vad som är hans specialiteter i spelet?
Varit högst delaktig över lång tid under SAIKs storhetstid, så erfarenheten därifrån går knappast att klaga på.
Någon som vet vad som är hans specialiteter i spelet?
+ 9
Sv: A proposito de nada
Gavve: Ja, vi behöver ändra där tycker jag. Masken är duktig och har varit med länge men ibland kan det vara nyttigt med en ny röst i båset.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Gavve: Bara att hoppas att trion faller helt då och man flyttar tillbaka Ove till hans tack-för-allt-jobb där han mest lallar runt.
Med två nya assisterande så tror jag det kan bli riktigt bra inför nästa år.
Med två nya assisterande så tror jag det kan bli riktigt bra inför nästa år.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Gavve: Klockare vore en klockren rekrytering. Han fixar vårt boxplay skall ni se.
+ 4
Stefan Klockare kan alltså hamna i Brynäs. Masken har inte hört något om förlängning framgår också.