Inlägg: 2985457
Sv: A proposito de nada
Gavve: Klockare vore en klockren rekrytering. Han fixar vårt boxplay skall ni se.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Är inte heller oäven mot Klockare. Han borde ju dessutom ha bättre inblick i den internationella hockeyn jämfört med Masken och Molin med tanke på hans landslagsuppdrag under lång tid. Det kan vara ett bra perspektiv/erfarenhet till föreningen.
+ 10