Inlägg: 2985902
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve: Beror såklart på vad han vill göra, finns nog en hel del SHL-lag som kan tänka sig honom som assisterande främst, men han själv kanske vill arbeta som huvudtränare.
Annars känns väl Timrå som ett hett alternativ, men har för mig att dom inte var så intresserade.
Annars känns väl Timrå som ett hett alternativ, men har för mig att dom inte var så intresserade.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Gavve: Finns väl ingenting konstigt med om han går till AIK? En mycket större klubb än Kalmar och är han inte uppvuxen i norra Stockholm?
Hellsten går förresten till Modo.
Hellsten går förresten till Modo.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Gavve: Lite märkligt med Tuurula kan tyckas. Efternamnet tyder dock på finskt påbrå.
Om han hamnar i risiga AIK kan det bara betyda en sak, att den Stockholmsfödde Tuurala tyvärr måste vara en gnagare! 🤢
Om han hamnar i risiga AIK kan det bara betyda en sak, att den Stockholmsfödde Tuurala tyvärr måste vara en gnagare! 🤢
+ 2
Sv: A proposito de nada
Åker Leksand ut i år vill jag att Alcen värvar Oscar Lang. Underskattad forward. Som spelade VM för nån säsong sedan. Rivig och tuff trots sin storlek. Men även avig och rätt fint spelsinne. Tror han skulle må bra av ett miljöombyte dessutom. Tycker han är lite av en Bobby Trivigno light version. Och skulle säkert kunna vara nyttig ihop med tex Bobby i en 3e kejda.
Såhär:
Chrona - Härenstam
Carlsson - Söderström
Andersson - Hägg
Kinnvall - Bertilsson
(Djoos - Raftheim)
Silfverberg - Järnkrok - Bellows
Rödin - Bäckström - Träff
Lang - Larsson - Trivigno
Lindblom - Ölund - Tellström
(Vesel - Hillström - Sundqvist)
Såhär:
Chrona - Härenstam
Carlsson - Söderström
Andersson - Hägg
Kinnvall - Bertilsson
(Djoos - Raftheim)
Silfverberg - Järnkrok - Bellows
Rödin - Bäckström - Träff
Lang - Larsson - Trivigno
Lindblom - Ölund - Tellström
(Vesel - Hillström - Sundqvist)
+ 1
www.barometern.se/sport/avslojar-beslutet-taget-tuurala-lamnar-kalmar-hc/