Inlägg: 2986080
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
hahii: håller helt med, en Granström saknas, tyvärr tillverkas inte såna längre …
+ 3
Sv: A proposito de nada
hahii:
Ja Plato eller Träff hade fungerat bra. Tyvärr lär ju den senare försöka med NHL även fast han inte alls kommer ta en plats. Herrejösses vad jag avskyr NHL:s system med AHL. Att de tar över spelare som de inte alls avser för att spela i NHL istället för att vi får ha kvar dem här tills de är redo.
Ja Plato eller Träff hade fungerat bra. Tyvärr lär ju den senare försöka med NHL även fast han inte alls kommer ta en plats. Herrejösses vad jag avskyr NHL:s system med AHL. Att de tar över spelare som de inte alls avser för att spela i NHL istället för att vi får ha kvar dem här tills de är redo.
+ 2
Hellre Plato än Lang imo.