Inlägg: 2986085
Sv: A proposito de nada
hahii: håller helt med, en Granström saknas, tyvärr tillverkas inte såna längre …
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Glenn Gustafsson i Örebro skulle kunna vara en intressant ”Granström-typ” om de åker ur SHL. Milton Oscarson är en annan intressant spelare där men ingen Granström-typ.
Plato är sina goda sidor men tror inte han håller i SHL. Visserligen svåra förutsättningar men han vägde otroligt lätt och hade även svårt med skridskoåkningen senast, han spelade i Färjestad i 5-0-matchen. Kan inte riktigt se vad han skulle kunna tillföra i SHL.
Wiå hade ju däremot varit en intressant rollspelare (boxplay) i SHL, men lite tveksam till om han skulle passa in i Brynäs spel.
Plato är sina goda sidor men tror inte han håller i SHL. Visserligen svåra förutsättningar men han vägde otroligt lätt och hade även svårt med skridskoåkningen senast, han spelade i Färjestad i 5-0-matchen. Kan inte riktigt se vad han skulle kunna tillföra i SHL.
Wiå hade ju däremot varit en intressant rollspelare (boxplay) i SHL, men lite tveksam till om han skulle passa in i Brynäs spel.
+ 2