Inlägg: 2986086
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{11102}: Hahahaha... svarar du fel person?
Eller vad är det du ens svarar mig på?
Fattar absolut noll av din kommentar.
Eller vad är det du ens svarar mig på?
Fattar absolut noll av din kommentar.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{11102}: ”Man kan väl föfaan spela tuff hockey även fast man inte tacklas??”
Så vari ligger det tuffa utan tacklingar, förklara. Tuffa dragningar? Tuff skridskoåkning?
Så vari ligger det tuffa utan tacklingar, förklara. Tuffa dragningar? Tuff skridskoåkning?
+ 4
Märks att du inte spelat hockey själv. Eller så är du en typsik mansgris hahaha.
Man kan väl föfaan spela tuff hockey även fast man inte tacklas??
Den där kommentaren var ruggigt 80tals neadnertalare kommentar.