Inlägg: 2986092
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Osså du också din tönt som alltid ska hugga på mig och mina inlägg.
Man kan vara tuff trots sin ringa storlek och ge sig in i närkamper utan att tacklas.
Vilka jävla spån ni är... kan omöjligt ha spelat sport själva. Om ni inte hört att man spelar tufft trots att man inte tacklas etc då är man bara en blind dinosaurie. Som lever för 70tals hockeyn...
Osså du också din tönt som alltid ska hugga på mig och mina inlägg.
Man kan vara tuff trots sin ringa storlek och ge sig in i närkamper utan att tacklas.
Vilka jävla spån ni är... kan omöjligt ha spelat sport själva. Om ni inte hört att man spelar tufft trots att man inte tacklas etc då är man bara en blind dinosaurie. Som lever för 70tals hockeyn...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Hejar på Clara ikväll, men det kan bli tufft. Där släppte han till 1-1, svårtaget.
+ 4
Så vari ligger det tuffa utan tacklingar, förklara. Tuffa dragningar? Tuff skridskoåkning?